Cennik

Wsparcie MMS

Basic

Support

Extended

Support

Full

Support
Serwer Instalacja pierwotna Instalacja pierwotna Instalacja pierwotna
SLA Wsparcie realizowane w systemie ticketowym tylko w zakresie obsługi Systemu MMS z poziomu interfejsu Web. Rozwiązywanie problemów na żądanie w godzinach 9-17 z gwarancją rozpoczęcia zlecenia w czasie 48h i rozwiązania problemu w czasie 5 dni roboczych. BASIC + Rozwiązywanie problemów na żądanie w godzinach 9-17 z gwarancją rozpoczęcia zlecenia w czasie 24h i usunięcia awarii w czasie 48h EXTENDED + Rozwiązywanie problemów na bieżąco, w godzinach 9-17 z gwarancją rozpoczęcia zlecenia w możliwie najkrótszym czasie (nie więcej niż 12h) i usunięcia awarii w możliwie najkrótszym czasie (nie więcej niż 24h)
Kanał komunikacji System ticketowy System ticketowy mailowy, telefoniczny. System ticketowy
Wykonywanie aktualizacji Wliczone Wliczone Wliczone
Godziny techniczne wliczone bez opłat 6 godzin technicznych 15 godzin technicznych Wszystkie czynności wykonywane w ramach wariantu
Ilość ticketów wliczonych w wariant opłaty 12 24 Bez limitu
Miejsce na dysku
Monitoring przez FORWEB
(zabbix/observium)
Monitoring Asterisk
Działanie serwisów
Zajętość CPU
Wykonanie kopii
zapasowej
Baza danych (okresowa) Baza danych (okresowa) Baza danych (Dzienna) System MMS Dane teletransmisyjne Odzyskiwanie instalacji MMS
Cena netto: 500 zł / m-c
(Przy umowie na 12 miesięcy)
1000 zł / m-c
(Przy umowie na 12 miesięcy)
od 2000 zł / m-c
Pozostałe usługi (poza godzinami technicznymi) Basic Extended
Dopisanie modułów lub funkcji na życzenie Operatora ISP 350 zł / h
Pomoc techniczna indywidualna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
240 zł / h
Pomoc techniczna indywidualna w weekendy oraz w tygodniu po godzinie 17
350 zł / h
Instalacja wirtualnej centrali PBX na życzenie Operatora ISP od 1000 zł
Przygotowanie, konfiguracja, zmiana siptrunk 300 zł jednorazowo
Konfiguracja tunelu PLI-CBD2 1500 zł jednorazowo
Opłata za wykonanie aktualizacji o jedną wersję wyżej 1500 zł jednorazowo
Opłata za zrównanie wersji Systemu MMS do aktualnie obowiązującej (powyżej 3 wersji) 1500 zł + opłata za każdą wersję
Obsługa ticketu po wyczerpaniu limitu dla danego wariantu (w zakresie supportu do systemu MMS) 150 zł 100 zł